Ulotki i wizytówki to zestaw podstawowy!
Ulotki, wizytówki i strona internetowa
jeżeli myślisz o zbudowaniu solidnej marki, koniecznie zainwestuje w te trzy formy reklamy. Dzięki stronie internetowej stajemy się rozpoznawalni i wiarygodni. Coraz większa liczba konsumentów korzysta bowiem z Internetu jako źródła informacji o firmie lub przedsiębiorstwie – jeżeli nie ma nas w sieci, po prostu nie istniejemy. Świadoma rezygnacja ze strony internetowej znacznie zmniejsza szanse na znalezienie nowych klientów, a przy okazji ogranicza kanały komunikacji.
Inną metodą na dotarcie do jak największej liczby klientów jest rozdawanie ulotek reklamowych. Aby przekaz był skuteczny, a pieniądze wydane na wydruk ulotek w całości się zwróciły, należy dokładnie sprecyzować grupę odbiorców, a także stworzyć wyrazisty projekt, który przykuje uwagę konsumenta i zostanie przez niego zapamiętany. Kontakt z ulotką trwa zazwyczaj nie więcej niż 10 sekund, dlatego na pierwszym planie powinny pojawić się informacje, które są istotne z marketingowego punktu widzenia i angażujące odbiorcę.
Kolejnym, bodaj najpopularniejszym sposobem rozreklamowania swojej działalności jest wręczanie wizytówek, które niosą za sobą nie tylko przekaz reklamowy, ale także wiedzę o nas samych i profilu naszej działalności. Wizytówka jest symbolem firmy, podstawowym materiałem reklamowym, który może zostać wręczony niezależnie od okoliczności i bez skrępowania. Jeżeli chcemy, aby klient potraktował nas poważnie, warto zadbać o formułę przekazu i zainwestować w profesjonalny projekt.