Nie widać Twojej strony w Google?

Samo stworzenie strony internetowej to zdecydowanie za mało, aby zaistnieć w Internecie.

Nawet najlepiej zaprojektowana i najbardziej przemyślana strona nie zostanie zauważona przez internautę, jeżeli nie będzie dobrze wypozycjonowana. Według badań opublikowanych przez serwis eMarketer.com, ponad 80 proc. użytkowników sieci przegląda zaledwie dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania. Co więcej, aż ¾ uważa, że najbardziej wartościowe i godne zaufania strony znajdują się w pierwszej dziesiątce listy wyszukiwania i ogranicza swoje poszukiwania jedynie do kilku pozycji znajdujących się w górnej części przeglądarki.
Pozycjonowanie jest jedną z najskuteczniejszych i przy okazji najtańszych form promocji działalności w sieci. Pozycjonując stronę na konkretną frazę, docieramy do konkretnej grupy docelowej, i zwiększamy szansę, że konsument zechce skorzystać z naszych usług. Jeżeli strona znajduje się wysoko w wynikach, znacznie rosną szanse na pozyskania klienta. Jest to szczególnie istotne w przypadku firm, które dopiero rozpoczynają swoją działalność i próbują zamanifestować swoją obecność w mass mediach.

Korzyści pozycjonowania

– dokładne targetowanie klientów
Docieramy do osób, które są realnie zainteresowane naszymi produktami lub usługami.
– wzrost liczby odwiedzin na stronie
– zmniejszenie kosztów potrzebnych na reklamę w sieci
– poprawa widoczności w wyszukiwarkach na długi czas
– możliwość dotarcia do klientów z różnych stron świata