Kategorie
SocialMedia
30 stycznia
2015
Blog
898 Views

Upominki dla kontrahentów. Co przygotować?

Nowy Rok to dobra okazja dla sprezentowania swoim klientom gadżetów reklamowych, które pozwolą utrzymać pozytywne relacje i dobry wizerunek firmy. Zlecając produkcję gadżetów reklamowych, należy jednak kierować się zdrowym rozsądkiem i pamiętać, że wartość materialna powinna być adekwatna do wartości marketingowej danego produktu.


Przekazując klientowi wadliwy gadżet, np. długopis z niepiszącym wkładem czy niestarannie wykonane torby ekologiczne, nie łudźmy się, że zostaniemy dobrze zapamiętani. Nawet jeżeli gadżet był relatywnie tani, klient skojarzy wadę produkcyjną z konkretną marką i już zawsze będzie miał świadomość, że to właśnie nasza firma dopuściła się uchybień.

Jakie powinny być gadżety?

Upominki dla kontrahentów muszą być użyteczne,  dlatego najlepiej stawiać na przedmioty, które klient wykorzystuje w ciągu dnia, np. pendrive, długopisy, kalendarze, notesy czy kubki. Przedmiot, który jest ciągle używany, jest także ciągle eksponowany, a tym samym pozostaje w obiegu reklamowym. Inwestując w upominek, tak naprawdę inwestujemy w reklamę – tym skuteczniejszą, że spersonalizowaną i wychodzącą od żywej osoby, która miała realny kontakt z firmą i może powiedzieć kilka słów na temat jej działania.
Bardzo pożądanymi gadżetami reklamowymi są: smycze, notesy, długopisy, ołówki, kubki, kalendarze oraz inne przedmioty biurowe, na których dyskretnie umieszczamy logo i nazwę naszej firmy – obejmowanie całej powierzchni gadżetu jest zbyt dosłowne, a przecież chodzi nie tylko o reklamę, ale i zadowolenie klienta.



Masz pytania? Napisz do nas teraz... Wyślij