Kategorie
SocialMedia
13 lipca
2014
Blog Poligrafia
1170 Views

Ulotki

Czy ulotki to skuteczna forma reklamy? Tak, o ile materiały promocyjne wyróżniają się jakością na tle innych, konkurencyjnych, i trafiają do określonej grupy klientów. Ulotka musi być ciekawa, przykuwać uwagę i w jasny oraz czytelny sposób przedstawiać profil naszej działalności. Zbyt duża ilość treści, chaotyczna grafika czy nagromadzenie niepotrzebnych detali, odwracają uwagę od najważniejszych elementów ulotki – nazwy firmy i logo.

Skuteczność ulotek reklamowych

Rozdawanie ulotek dotyczących specjalistycznego sprzętu napotkanym na ulicy przechodniom zupełnie mija się z celem, dlatego zanim zaczniemy akcję marketingową, warto stworzyć bazę potencjalnych klientów i właśnie do nich kierować przekaz reklamowy. Duża liczba ulotek wcale nie gwarantuje większego zainteresowania produktem, jedynie przemyślana strategia pomoże nam zrealizować dwa główne cele stawiane przed każdą akcją marketingową: pozyskanie nowych klientów oraz zwiększenie świadomości marki u już obecnych.



Masz pytania? Napisz do nas teraz... Wyślij