Kategorie
SocialMedia
28 grudnia
2014
Blog
1070 Views

Nowy roku tuż tuż. Czas na kalendarze.

Klienci lubią czuć się wyjątkowo, dlatego większość firm od czasu do czasu stara się dać wyraz swojemu przywiązaniu i wdzięczności za chęć korzystania z oferowanych usług. Jeżeli chcemy utrzymać Klienta i jednocześnie pokazać mu, że dzięki niemu nasza firma się rozwija i może nadal pracować na wysokich obrotach, warto wręczyć mu drobny upominek, np. noworoczny kalendarz.

Kalendarze na Nowy Rok przyjmują różne formy. Niektóre są duże, formatu A4 i w formie książkowej, inne – do postawienia na biurko, jeszcze inne – małe i przeznaczone do okazjonalnego użytku, np. w celu sprawdzenia daty (wówczas przyjmują formy wizytówki i mieszczą się w dłoniach). Niezależnie jaki typ kalendarza wybierzemy, możemy być pewni, że gadżet z pewnością przypadnie do gustu naszym klientom. Dlaczego? Ponieważ jest praktyczny, a klienci bardzo cenią funkcjonalne upominki, które nie mają jedynie reklamowego charakteru.

Jaki kalendarz wybrać?

Produkcja dużych kalendarzy książkowych może przekroczyć możliwości finansowe niektórych film, dlatego na wstępie warto zastanowić się, ile jesteśmy w stanie przeznaczyć na reklamę, oraz czy decydujemy się na jeden typ kalendarzy. Klienci specjalni lub wieloletni kontrahenci, którzy zasługują na wyróżnienie, mogą otrzymać bardziej ekskluzywny kalendarz, podczas gdy pozostali – kalendarz w formie małej książeczki w miękkiej oprawie lub pojedynczej laminowanej wizytówki. Obowiązkowym elementem każdego kalendarza jest logo i nazwa firmy – ewentualnie dane teleadresowe oraz strona internetowa.

Pamiętajmy, że kalendarz to przede wszystkim forma reklamy.



Masz pytania? Napisz do nas teraz... Wyślij