Kategorie
SocialMedia
23 stycznia
2015
Blog
758 Views

Nie widać Twojej strony w Google?

Samo stworzenie strony internetowej to zdecydowanie za mało, aby zaistnieć w Internecie.

Nawet najlepiej zaprojektowana i najbardziej przemyślana strona nie zostanie zauważona przez internautę, jeżeli nie będzie dobrze wypozycjonowana. Według badań opublikowanych przez serwis eMarketer . com, ponad 80 proc. użytkowników sieci przegląda zaledwie dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania. Co więcej, aż ¾ uważa, że najbardziej wartościowe i godne zaufania strony znajdują się w pierwszej dziesiątce listy wyszukiwania i ogranicza swoje poszukiwania jedynie do kilku pozycji znajdujących się w górnej części przeglądarki.

Pozycjonowanie jest jedną z najskuteczniejszych i przy okazji najtańszych form promocji działalności w sieci. Pozycjonując stronę na konkretną frazę, docieramy do konkretnej grupy docelowej, i zwiększamy szansę, że konsument zechce skorzystać z naszych usług. Jeżeli strona znajduje się wysoko w wynikach, znacznie rosną szanse na pozyskania klienta. Jest to szczególnie istotne w przypadku firm, które dopiero rozpoczynają swoją działalność i próbują zamanifestować swoją obecność w mass mediach.

Korzyści pozycjonowania

– dokładne targetowanie klientów
Docieramy do osób, które są realnie zainteresowane naszymi produktami lub usługami.
– wzrost liczby odwiedzin na stronie
– zmniejszenie kosztów potrzebnych na reklamę w sieci
– poprawa widoczności w wyszukiwarkach na długi czas
– możliwość dotarcia do klientów z różnych stron świata

 

Potrzebujesz wypozycjonować swoją stronę w Google? Napisz do nas



Masz pytania? Napisz do nas teraz... Wyślij