Kategorie
SocialMedia
18 listopada
2014
Blog
766 Views

Logo firmowe

Logo to graficzna forma przedstawienia symbolu i nazwy firmy, która stanowi podstawową i najważniejszą wizytówkę naszej działalności. Stworzenie ponadczasowego logo wymaga doświadczenia i ogromnej wiedzy, dlatego warto zatrudnić do tego celu profesjonalistów.  Ponadczasowe logotypy są proste, zapadające w pamięć i przejrzyste – im mniej detali, tym lepiej.

 

Po czym poznać, że logo jest dobre?

– liczba kolorów została ograniczona do minimum, a każdy z nich został wykorzystany do wywołania konkretnego efektu i skojarzenia.

– liczba elementów dodatkowych i detali została ograniczona do minimum – nie widzimy ani jednego zbędnego szczegółu.

– kroje pisma nie mieszają się ze sobą.

Na dobrym logo nie warto oszczędzać – to trwała wizytówka naszej firmy, która powinna wywoływać pozytywne skojarzenia i podnosić świadomość marki.

 



Masz pytania? Napisz do nas teraz... Wyślij